k.nowak.

Posted in Uncategorized by k.nowak on 13 December 2009

łykend za miastem.
lekki niedosyt. to chyba dobrze. a tak w ogóle to śnieg pada. tam. bardzo dużo, naprawde sporo. w ciągu nocy na samochodzie przed domem nasypało 25 cm. słit!
łikend mało płodny w zdjęcia co prawda, aczkolwiek obfity w doznania. nowa sprawność: umiem zmienić zamek w drzwiach.
mróz chwycił, wezbrały potoki, a zamki pękają, tak jak ten w drzwiach do domu. tymczasem co tu zrobić jak niedziela, jak zimno, jak nie ma jak chałupy zamknąć a sanki czekają, nogi się rwą, a sercebije. jest rada. można wykręcić mechanizm z drzwi od łazienki i wsadzić go w miejsce starego, w drzwiach frontowych. jak pomyślałem tak zrobiłem, uprzednio konsultując się z Panem S. robocizna zajęła kilkadzieścia minut, a nowy mechanizm już służy.
ot nowa sprawność na rękawie mundura (ru?!).
oprócz tego, towarzyszom spodobały się dwa filmy które im zaproponowałem. (chyba, że wszelkie malkontencje były tłumione).
do posłuchania coś spokojnego, bo i zmęczony jestem. a tu kolejny tydzień. czas też już dosyć zaawansowany. toż to połowa grudnia! a na horyzoncie widać już zarys półwyspu.
la corde – yann tiersen
neil hannon&yann tiersen – geronimo

Tagged with: , , ,

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. barb. said, on 14 December 2009 at 11:04 am

    krzyyyy. za ten wpis. tekstu pelen.przygody i twoich umiejetnosci diarystycznych dostajesz ode mnie gwiazde szeryfa i 10 sprawnosci. mam nadzieje ze za dwa tygodnie w wejdziemy do domu w Cz. a Twoj zloty zamek nie peknie. mega mega. jakie to filmy byly????

    a dzis w wenecji zapadal snieg. przez 14 minut.
    do jutra.
    czekaj na lotnisku z kwiatami.
    tua.

  2. m. said, on 14 December 2009 at 9:04 pm

    podoba mi się to geronimo. bardzo. chyba będę musiała pana hannona w większych ilościach sprawdzić.
    pozdrawiam.


Leave a Reply

