k.nowak.

Posted in Uncategorized by k.nowak on 17 November 2009

byłem.  jest już połowa listopada. a niedługo grudzień. mogłby być więcej śniegu w górach, bo mnie już deska strasznie swędzi i czeka tylko żeby wreszcie pozjeżdżać. codzienne monitorowanie warunków na kasprowym, czy spadło choć trochę czy jeszcze nie? trza mi się wyjeździć ile  można. mam wielki niedosyt po zeszłym sezonie. więc muszę się zrehabilitować zatem.

skanera wciąż nie mam. ale możę mi sie uda wreszcie kupić albo sprawić jakoś i jak usiądę i poskanuje, to nikt tak nie usiądzie i poskanuje.  tym razem się szarpnąłęm na skanowanie w labie.

dwie bardzo pozytywne piosenki.

lisa hannigan – don’t know

jason mraz – i’m yours

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fashion abuse said, on 17 November 2009 at 8:49 pm

    Photo nr3: WOW!!! I call it fashion🙂 I love her high heels!!!

  2. m. said, on 17 November 2009 at 9:16 pm

    a ja się wybieram i wybieram i wybrać nie mogę. a czasu coraz mniej.
    a pani lisa z tą piosenką ostatnio mnie atakuje zewsząd. i przyjemne takie atakowanie, nie powiem.
    pozdrawiam.🙂

  3. cristofoto said, on 18 November 2009 at 8:26 am

    jeżeli dobrze pamiętam, to ta pani nosiła czerwone bolerko:)

  4. tomek said, on 19 November 2009 at 9:36 am

    world press photo?

    • cristofoto said, on 19 November 2009 at 9:46 am

      tak.znaczy sie jes.🙂

  5. tomek said, on 19 November 2009 at 10:17 am

    ja nie mogłem zrobić zdjęć wtedy😦 pani mnie śledziła, a potem pan z dwoma dredami też mnie śledził

  6. cristofoto said, on 19 November 2009 at 10:24 am

    tam wszyscy, nawet Stróżowie oglądali zdjęcia, albo jak widać na załączonym obrazku, byli zajęci burzliwymi dyskusjami. Śledziła Cie? jak widać to ja śledziłem ich…🙂 Było tyle ludzi, że jakoś nikt się nie przejmował…


Leave a Reply

