k.nowak.

Posted in Uncategorized by k.nowak on 5 November 2009

skanuj0002

wiem, nie powinienem znowu wrzucać tu stykówek.

ale cóż. lepszy… i tak dalej.

żeby nie było tak nudnawo znowu. to tym razem coś napsize co i kto sie tam znajduje.

0A: Dorota chora z fleszem.

1A: Dorota chora – ambient:)

2A: Basia, idziemy do J&J a potem do Mery.

3A: salon i chyba Jagienka.(nie widze bo małe…:))

4A: Grzegorzy, u drzwi.

5A: Lidzia. za blisko. już jesteśmy u Marysi.

6A: Mery i lidzia. se siedzom.

7A: takiesameskarpetki.

8A: Lidziu, Lidziu…

9A: wpadł o.N. focia w przedpo.

10A: tomek kolejny raz spotkany pod empikiem.

11A: a tu już wiedziałem, że bez flesza chce.

12A: wata.

13A: poruszone. bo i czemu nie.

14A: awaria rury pod ulicą Prusa. “proszę zapas wody zrobić – mieszkańcy!” – więc zrobiłem.

15A: zakaz, że gdzie?!

16A: rynol.

17A: w przedpo. focia. na blogaska.

18A: pojechałem do mery, a potem do lidla.

19A: próbujemy wyjść z domu.

20A: strażak słoń.

21A: macio.

22A: ot, matka-polka. znajdź dziecko.(wiem, że małe:))

23A: bańki.

24A: znowu.

bibidi bobbidi boo

sergio mendes

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fashion abuse said, on 5 November 2009 at 9:57 pm

    Alez Bas pieknie wyglada🙂

    • cristofoto said, on 5 November 2009 at 10:01 pm

      no wygląda. a ja wciąż czekam na adres?!!!
      haloo.

  2. trojek said, on 6 November 2009 at 8:21 am

    21A: spóźniłem się na wyprzedaż maciów?😦

  3. tomek said, on 7 November 2009 at 8:18 am

    postanowiłem, że za każdym razem gdy Cię spotkam, to zrobię Ci zdjęcie
    za 30 lat to będzie całkiem niezła galeria:)

    • cristofoto said, on 7 November 2009 at 8:21 am

      to ja się będę chował.🙂
      za trzydzieści lat będę miał 50 lat…


Leave a Reply

